BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 22, 2010

Salah ker..?? Pelik sangat ker...??

Actually entri kali ni, wat aku seriously confused.. minggu nie jer dh 3orang tanya aku pasal hal nie.. "Xkan selama ni xpnh kapel?" "jual mahal sgt kot"... adehhh penat aku nk jwb wehh... dh la mak aku pn xabeh2 tnya psl nie...alahaiiii makk...org muda lg kot..baru 21..hahaha (jwpn sbnr=23 ahaksss)..

Pasal bab nie, for me its so complicated.. xtau nk jawab cmne.. nk kata memilih, of cos la wehh..xkan nk tangkap muat jer.. nk kata jual mahal pn, mestiii..xkn nak jual murah..it's not me okay!! aku penah tringat cikgu aku ckp dlu..'klu kamu nk beli kasut, kamu amek yg display tue ker or amek yg kt store?'.. ni disebabkan kes dia xbg bersidai kt koridor2 kelas.. tapi bila pikir2 balik, mmg btoi pn..aku pn xmau amek yg display2 tue.. mau yg dok dlm kotak punya..bau kedai lg...hahahaa...

Berbalik kpd kisah aku, apa yg mnyebabkan aku single smpy skang..???hmmmm...Nk kata xlaku, ada jer yg nk.. tp bila yg nak tue bukan taste aku, cmner?? xmau aku setakat nk ada status 'in relationship' tue, pakai declare jer..hohoo no way... Klu org yg aku minat plk, of cos la xminat aku..haha itu pastii!! taste mau tinggi kot.. putih, tinggi, kurus, rmbut spiky, stylo..peramah, xpanas baran..hahh!! dasat kan..mana mau dapat beb..tgk cermin la dulu..huhuu

Lagi pasal aku..aku seorang yg pemalu..bkn agak dh, mmg malu sgt..cmner tue.. klu org xtegur, aku 100x xtgur.. nk senyum kat org pn payah..mcm mulut ada emas ja.. actually aku xsuka start dlu sbb aku tkut org xreply..wat kita senyum pastu org tue wat badak je cmne...malu beb..panas ati je..huhh malas aku.. haa tmbh2 lg ngn laki.. teringat zmn kat u dlu.. 2nd last sem kot baru ckp ngn bdk2 laki.. tu pn sbb p bbq sama..ckp2 then bila dh selisih kt jln dh bley senyum2... kadang2 bdk2 laki nie pn wat aku xphm.. bknnya depa nk stat dlu..bley plk tnggu bdk pompuan tgur..kena pompuan yg peramah bley la.. klu cm aku...huuu hampehh...smpy khiamat pn xtgur kot..unless ade hal yg mmg kena ckp.. that's why aku nk cari yg peramah.. bukan sebab aku pendiam pn..cuma aku xreti nk stat becerita dlu..tp bila dh ada point, mmg xlarat dgr la aku cita hehehee..

Lagi sebab aku xreti jiwang..hahaa xpandai la nk susun ayat2 nie.. 10 perkataan org tnya, bley plk aku reply 1jer..hahaa...spa soh nk mngayat aku..klu ngn member2 bley jer aku reply byk2.. 1 lg..aku xsuka klu ari2 tnya soalan yg sama..'dh mkn ke'..alohaiiii op kos la aku dh mkn..xkn xmkn kot..hishhh soalan yg xbley blahh.. ckup 3ari, mmg aku dh xreply dh..huhuu cian2..nk wat cmner..jiwaku bkn untukmu haha.. kwn aku ckp, mybe sbb aku xsuka kt org tue.. klu suka msti layan jer..24jm sms je pn xpe..hoho tah la... yg aku tau, aku cpt boring.. bkn xsetia.. tahhh mybe sbb aku xsyg kot.. xreti nk syg2 org... yg plg aku syg ialah kucing.. tu yg pastii!!

And the main reason is...aku belum pernah jatuh cinta.. stakat minat2 tu belambak laa.. aku masih mencari cinta sejati ku.. siapakah yg bakal mncuri hatiku ini...tungguuuuuuu...biar masa mnentukan... dan yg pasti, aku bukan perigi mencari timba.. biar aku jd diri aku sendiri...n until now, aku lebey suka bekawan..biar ramai2 pn xper..jnji sekepala..bestt siottt...sekiannn

0 comments: