BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, August 23, 2010

Taraaaaaa..!!!!


21 August 2010

Dalam masa 28jam, keta aku dh cun melecun balik...cayalaaaahhh...terbaek dr bengkel hehehe...
Tapi yg paling the bestnya, adegan dramatic ala2 polis kejar perompak..ngengenge...Alkisahnya bermula time aku kua nak amek keta nie.. time pas traficlite jer, mata aku dh tertangkap kat viva ijau tue..aku pn apa lagi..usha la bhgian tepi bumper dia..yezzaa ada kesan calar...kawan aku pn, dengan kuasa sailormoon terus pulas minyak dan bedezusssss la...dh la naik skooter...yang si driver tu plk, bley plk wat pekak..orang hon2 pn xdengar..bukannya jauh pn..dekat 10 minit gak kejar, at last dia prasan gak..bila benti aku pn soal siasat abeh2 la..bajet mcm aku plk yg dilanggar..hehehe..xlaa...aku tnya dia sbb nak soh dia claim kat aku..baikk kn akuu..???siap cari lg..klu orang lain, dah blahh dh kot..hehee...

Papehal pn, aku dh benasib baik dan dh bley senang ati...Keta dh back to normal, n owner viva ijau tu pn aku dh jumpa...Syukurrrr....

0 comments: